Followers

Saturday 28 January 2012

HAHA' lama jugak la aku x bukak blog nie , berhabukk semua , akupon edit la balik ,
kesian blog nie dekat sebulan lebih jugak la x usha , btw aku edit blog nie x macam korang punya ,
x lawa macam korang punya , series aku buat sebab bosan kan , sooo , aku buat hhaa merepak jea ,
ade jugak lah aku story ni kan , harituh sebelom cuti sekolah kat tusyen gado ngan budak BTHO kan ,
kesian kawan aku masok balai , tapi nasib baik x kene pape , Polis tu kata bukak buku baru yea dik ,
korang nak tahu gado pasal ap ? macam pepatah selalu cakap PASAL MULOT BADAN BINASA , ha kan dah kene , mulot die serupa kaki busuk , bahan jea keje dalam kelas , tangan dok merayap buat FUCK kat kitorang , saket haty punya pasal , kan dah kene sebijik , lebam bijik mata kau , HAHA , syokgaklah , dah kene baru diam , tapy sekarang dah baik dah , die bawak BROTHER die , nak bagi kitorang goyang katanya , tapi biase jea , soo , sekarang kitorang dah okay , die kate sory , kitorang pon kata sory , masalah settle tusyen aman AHA' , ade abang tu kata nie first time jadi kat MC , aku katalah nie sejarah bang , BAB 18 amboi , HAHA, so the moral of the story mulot tu jage siket , tangan pon kalau boleh letak dalam kocek kay , :) tu je story nye :)

No comments:

Post a Comment